2015-03-28

Morrn. Dröm: var i min mormors hus i Tranås tillsammans med min sons kompisar och deras föräldrar. Där var även min styvsyrras man samt en dåre som jag dejtade anno 2009. Styvsyrrans man och dåren satt i en loftsäng och tittade på tv, i en scen satt jag också där och tittade med dem men jag tilltalade dem inte. Klipp till slutscenen då har alla föräldrarna fått för sig att styvsyrrans man och dåren var kriminella och att jag gillar att umgås med kriminella eftersom jag satt och tittade på tv med dem i loftsängen tidigare, detta berättade en av mammorna för mig och tillade med falsk bekymran: "Det ger ju inte ett gott intryck Anna...". Jag försökte förklara för henne hur löjligt de betedde sig men hon nickade bara tveksamt och hennes man såg ut att vilja springa till de andra och berätta att jag ansåg dem vara löjliga. Därefter tog alla iskallt avstånd från mig.

En annan lång scen som tydligen var väldigt viktig var att jag hade fått finnar på ryggen.