2014-06-12

Minns ni att jag kommenterade en gammal bekants rasistiska facebookstatus? Eller bekant och bekant; han var en barndomskompis till en av mina bröder, han var som en tredje brorsa lite grann på den tiden, hur som helst, ni minns? Nå; han har tagit bort mig som vän. Jag antar att han vill vara ifred med sin rasism utan att någon anmärker, han vill inte att någon pekar finger åt hans tro om att hela Östeuropas-, Afrikas-, Asiens- och Mellanösterns befolkning har som enda heta önskan att åka till Sverige och producera så mycket sopor som de bara kan för att sedan sprida omkring dem överallt och ingenstans enkom för att förtreta det svenska folket. Eller så lever de i välstånd i sitt eget land men åker till Sverige titt som tätt för att sätta sig på den iskalla marken och tigga ihop en halv mugg med enkronor - för att det är så kul! Eller så har de som sin mest brinnande passion i livet att åka till Sverige och stjäla alla jobb som stjälas kan, hela Mellanösterns syfte är att göra Sveriges ariska befolkning arbetslöst. Ingenting annat finns i deras medvetande än detta.

Jag raljerar; men förstå dumheten!