2014-06-08

Det är sorgligt när gamla bekanta som man upplevde som sympatiska, goa människor visar en öppet rasistisk sida, på facebook, i detta fall klagades det på ett överfullt soprum vilket tillskrevs "avskummet" det vill säga invandrare, ja de använde det ordet, även "svartskallar" förekom bland kommentarerna, dessa svartskallar producerar tydligen fyrtio ton mer sopor än vad vi arier gör och detta gör de enkom för att jävlas genom att sprida sitt hushållsavfall över våra rena, obefläckade ytor, ungefär så sarkastiskt svarade jag på inlägget med ett avslutande om att jag starkt ogillade deras rasistiska åsikter, för...

...jag kan inte hålla tyst, trots att det gäller gamla bekanta som jag ju tycker om, jag kan inte låtsas som ingenting för att inte röra upp arga känslor, för att inte bli de-friendad på fejjan - jamen ta bort mig då! Jag kan inte tippa på tå för er idioti, skärp er för fan och lyft blicken från ert inbillade hot, använd hjärnan till något intelligent. Jag accepterar inte någon form av idioti, inte någon form av hat eller mobbing, oavsett från vilken mun det än kommer.