2013-06-11

x-lagen

Det finns (nästan) inget mer tillfredsställande än att se att exets nya inte är lika smal och snygg som en själv *smörjer in mig med självgodhet*

Nej. Låtom oss vara seriösa. Jag är faktiskt ganska snygg, för att inte säga väldigt, det tog mig åtskilliga decennium att våga erkänna det, jag äger inte samma skönhet som Angelina Jolie eller Pamela Anderson, jag äger min egen skönhet.

Tillbaka till x-lagen då. x-lagen säger bland annat att det är ohyggligt tillfredsställande när den nya inte är snygg. Mmm det värmer gott i kistan. Det spelar ingen som helst roll att det var man själv som gjorde slut eller att man under inga omständigheter, inte ens om man fick betalt för det, skulle ta exet tillbaka, x-lagen är x-lagen och detta är en av dess grundbultar.

don´t hate me cause I´m beautiful!