2013-06-07

Varning för könsord

Jag proklamerar härmed att det är aslöjligt och att det gör mig tvärsne att någon inte kan (får) kommunicera med sitt ex - när man har barn ihop

Det är en viss, för att inte säga väldig, skillnad på den sortens kommunikation och den sort när man av olika anledningar vill visa den nya sin makt eller trånar eller vad fan det nu kan vara men om man har barn tillsammans så måste man prata med varandra och att sätta stopp för det det är så galet analt snipigt att min lust att misshandla väcks till rytande liv.

Jag skulle aldrig förfara så hur svarsjuk jag än var, jag sa att jag inte skulle vara PK något mer men inte när det handlar om barn för det skulle aldrig och kommer aldrig att finnas i min världsbild att utagera mina tillkortakommanden på någon annans- eller än värre (?) på mina egna barn, jag skulle då hellre skrika i en kudde eller vad som helst men aldrig komma med vulvastinkande förbud!