2013-06-12

NJUT FÖR FAN!!

T -18 and counting

Jag är ingen stor semestermänniska, per say. Någonstans på vägen förlorade jag förmågan att bara hänga och att kunna vara nöjd med det, nu gör det mig bara orolig som en människa med ADHD, avskyr att bara sitta stilla och njuuuuuuuuuuuuuuuuuuutaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, blir provocerad av alla Sveriges njutningsfascister som bara njuuuuuuuuuuuuter av att påta i trädgården, göra ingenting, njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuta, äta jordgubbar, njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuta, ligga i hängmattan, njuuuuuuuuuuuuuuuuuuta, göra rabarberpaj, njuuuuuuuuuuuuuuta

Allt detta NJUTANDE! Jag tror inte ett ögonblick på det! Jag njuter då inte av att ligga still som en paralyserad, andas in, andas ut och vara i sällskap med mina TANKAR, fyfan!

Okej jag inser att njutningsfascisterna antagligen inte har likadana tankar som de jag är välsignad med men ÄNDÅ, jag har aldrig varit absurt fixerad vid att njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuta, att chilla utan panikkänslor - ja

men det är en annan sak än detta påtvingande, självgoda njutandet!

Puh nu garvade jag i 3 minuter åt mitt eget inlägg, jag är fan riktigt rolig asså