2013-01-20

Gå över nu då.

Den här djävla förkylningen är precis likadan som i tisdags och jag har gått upp 3,5 kilo över min matchvikt sedan jul och jag hatart men jag är för tillfället oförmögen att göra någonting åt saken för förkylningen håller mig i sitt bomullsinlindade, orkeslösa grepp. MADDAFAKK!

Sen undrar jag återigen om jag ska köpa kort på SATS eller på Medley, på Medley kan jag simma, vilket jag tycker om och Medley kostar blott 350 per månad eller 600 för en månad medan SATS kostar horribla 1200 kr. i ingångsavgift och sedan absurda 550 kr. i månaden!
Fördelen med SATS är att det ligger precis bredvid jobbet vilket innebär att jag kan pipa dit på lunchen och köra ett pass eller pipa dit efter jobbet och köra ett pass medan Medley ligger i hemsocken en bussresa från stationen vilket betyder att jag först måste åka hem med pendeln (10 min.), vänta på bussen (10 min.) och åka bussen (5 min.) 25 minuter in alles, det är ju ingenting egentligen men det kan ha en betydande skillnad n är det kommer till att vara konsekvent.

Fan vilket trivialt babbel.