2016-03-09

Skilsmässhotellet eller vad det heter, på TV 7, alltså... hur orkar folk bråka om fucking köksstolar? Vad gäller husvärde etcetera - visst - men orka strida om bordslampor?

Ja; din partner har sårat dig, din partner kanske till och med har kränkt dig och gjort dig illa, men nu sitter ni och ska dela upp ert materiella liv och era barn får sitta och höra på när ni för krig över fruktfat?

Jag personligen är kanske ovanligt icke fäst vid saker, för jag var typ: ta ditt jävla fruktfat och dra, jag bryr mig inte ett skit över vem som får potatisstickan; du äter ju inte ens potatis, men ta den, gör vad du vill med den, jag är inte intresserad av det, det enda som intresserar mig är att vårt barn får ha oss båda två, och att vi båda två supportar varandras relation till vårt barn, sedan kan porslinet, potatisstickan och köksstolarna brinna upp vad mig anbelangar.