2016-03-11

Mitt undermedvetna har fördomar om homosexuella män

Jag drömde att jag var med i någon form av grupp i någon form av dokusåpa och på slutet så ville en av killarna som var homosexuell ge oss avskedsgåvor, så han gav de andra varsin stor, fluffig, rosa fjäderpäls, han gav till alla utom till en tjej och mig, och så sa han: "Tack för att jag fick lära känna er och jag vill ge er det här för att visa hur mycket jag gillar er" och så började han gå iväg, de andra blev generade för att han hade glömt mig och den andra tjejen och då stannade han till och sa "Ööööh just ja..." och så rotade han fram ett diadem med glitter och rosetter på ur sin väska och gav det till henne "Jag glömde ju dig..." sa han men det var uppenbart att han inte alls hade köpt diademet till henne utan bara kände sig skuldmedveten i stunden för att ha negligerat henne, sedan gick han och de andra skingrades och kvar stod jag och kände mig otroligt ledsen, osynlig, och sårad, utan värde.