2015-12-06

Jag kanske skulle ha varit med i The Bachelor, bara för att jävlas, liksom? *gnisslar elakt*
Fast Pär Nilsson hade inte gillat vare sig mig, mina livsval eller min familj, jag tolkar honom som klippt och skuren direkt ur match.com-normen, det vill säga någon som med kaninpuls vill tillhöra överklass-Svensson-kulturen, någon som skräms av alternativa tankesätt, någon som har ångest över val av badhandduk eftersom om han väljer "fel" så kommer andra normare tänka saker om honom på badstranden gud förbjude!

Jag driver inte; en jag var tillsammans med i 6 månader, fråm match.com, han led av handuksångest. På riktigt.

Eller så badar jag i ett kar till bredden fyllt av mina egna fördomar och förutfattade meningar, fast jag tror inte det. Jag brukar ha rätt om sådana saker.

Okej jag erkänner: egentligen är jag djupt förälskad i och psyksjukt besatt av The Bachelor Pär, jag har köpt en brudklänning och skickat honom tre av mina avhuggna tår - jag förstå inte varför han inte svarar mig???!?!?!?!?!??!? Svara mig Pär! SVARA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi ska ju gifta oss!! Vi är själsfränder! Förlåt för att jag dödade din hund och åt upp hans vänstra framtass med brunsås och potatis men han stod i vägen för vår kärlek! Det förstår du om du känner efter i djupet av ditt hjärta! Min älskade!!!! Kära, älskade Pär! Vad tycker du om armhålehårtussen jag klistrade på din dörr till din födelsedag? Jag hade inte tvättat armhålan på sex månader, allt för att den skulle dofta precis som jag och doften skulle tränga in i ditt medvetande och påminna dig om mig! Du sover väl med den bredvid dig? Jag håller på att sy en nallebjörn till julklapp, den ska jag stoppa med mer armhålehår och även med hår från "där nere" hihi! Det blir en sexig överraskning!
Varför har du skickat polisen på mig? Jag menade bara att visa hur brinnande röd min kärlek till dig är när jag smetade in ditt sovrumsfönster med grisblod och pressade mig naken mot rutan, känner du inte detsamma???? HUR VÅGAR DU?!?! Efter all denna tid!!!! Efter allt det som vi har varit med om tillsammans Pär!!!! Din jävla kukskalle till röv! Men hämnden är ljuv, vänta du bara, du ska bli serverad din egen grillkorv lindad i bacon med gurkmajonäs till! Älskling! Jag älskar dig ju, det förstår du väl? Va? VA? SVARA MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nejrå.



.