2015-11-09

Så jävla RÄTT!

En liten fågel har viskat i mitt öra att chefen på mitt förra jobb (hen som mobbade mig och sa att jag inte kunde tänka själv och att allting som jag gjorde var fel etc.) har hamnat i blåsväder.
Hen har nämligen godkänt en resa för en stor grupp anställda, en resa som enligt fågeln ska ha gått loss på cirka 2 miljoner kronor. Hen har inte ansökt om grönt ljus för detta vare sig hos ledningen eller hos direktören, arbetsplatsen är en offentlig myndighet. Hen har alltså tagit 2 miljoner av skattebetalarnas pengar och skickat en grupp á 150 personer utomlands på kick-off. Tidningarna är mycket intresserade. Hen har fått en grav utskällning av direktören. Ledningen är arg och missnöjd.

Aja-baja!

Å ja ba: ......MOOOOO AHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAAAAAAAA!

Skadeglädje i all ära, men det här är ingenting annat än Karma lagen när den är som bäst!