2013-12-17

Myyyyyyys!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Asså jag vet inte varför jag är så galet överallergisk mot folk vars statusuppdateringar lyder: "Långpromenad med hunden i regnet idag, supermyyyyyyyyyyys myssss myyyyys, sen hem å städa skafferiet såååååå myyyyyyyyyyyyysigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) Nu ska jag å mannen äta makaroner vardagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!!!! Yippeeee!!!! Wooooooow! Såååååååå MYSIGT MYS MYS MYS MYYYYYYYYYYYYYYYYS!"

Nu tänker ni per automatik " hon är avundsjuk, annars funnes det ingen orsak till irritation" men det är en direkt felaktig slutsats ty jag svär; ens om jag kände så personligen så skulle jag aldrig varken säga så eller skriva så i en status för jag skulle bli så provocerad av mina egna ord att jag skulle klippa till mig själv. Varför? Då. Jag antar att jag finner det, även om man faktiskt känner så, absurt onaturligt, överkäckt och hysteriskt att ständigt uttrycka detta MYS med fyrtiofem utropstecken och nittionio leende smileys, det är inte naturligt, det är störande. Man dkulle kunna däga att jag till och med "hatar det" gud förbjude.