2015-06-26

Uffe, en tragisk figur.

Ulf Lundell. Vilken otroligt tramsig och tröttsam människa. Som kommentar till sin dotters text om att han startade bråk med hennes mamma för att kunna få fly in i sitt missbruk säger han: "Jag har hört och läst en hel del skit från kvinnor, feminister de senaste 10-15 åren, men inte från min egen avkomma" och man bara: S U C K.

Uppenbarligen har han problem med sin egen självbild och sin könsidentitet, han är rädd och osäker och har issues med sin egen person, ty hade han inte haft det så funnes det ingen anledning till att reagera så som han reagerar, om han hade varit en trygg människa med en stabil självbild, en människa som äger sina problem och tillkortakommanden och som ser sig själv som just människa och inte som ett vandrande kön på två ben så hade han reagerat så här: "Det gör mig ont att höra, jag minns inte just den där händelsen men min dotter har rätt till sin egen upplevelse och om hon vill så pratar jag gärna om den med henne".

Det hade varit en mogen respons.