2013-05-21

Jag drömmer om eld

http://blondinbella.se/2013/05/20/alla-tjejers-stora-drom/

Ja. För det är verkligen ALLA tjejers stora dröm. Mm. Ja-a.

Å. Kära barmhärtige Gud kan du ge mig Blondinbellas endimensionella psyke snällasnällasnälla! Oh så vansinnigt obeskrivligt njutbart det vore att vara så tom, så fylld av luft och ingenting, oh befriad, fri till sist!

Fast jag vet inte. Det finns en fördel med intelligensen även om nackdelarna väger tyngre än sju långtradare lastade med  fyrtio ton antidepressiva.

http://blondinbella.se/2013/05/17/alskade-barbie/

Barbiedockan e inte sexxisstisk fö jaaaaaaaaaaaaaaa tycker inte de, ja lekte med r´en fö de e bara en dåcka! Å ja fattaj inte att de liggej annat bakåm än baja att Bajbi ser tjejig ut fö alla jillar ju råsa å så annars e man feminist såm haj buskaj undej ajmarna å aldri sminkaj sej!! Fö de e ju de allt handlar åm å alla såm sejer att ja haj fel e DUMMA! å ja vägjaj att utbilda mej i fjågan fö jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa haj jätt!

Hej. Jag heter Anna och min stora dröm att att föra in ett brinnande ljus i örat för att få slut på det tysta vrålet.

Nej då.

Men förstår ni skillnaden? Förstår ni varför jag vill vara lika dum som Blondinbella? Förstår ni hur SKÖNT det vore? För Blondinbella skulle aldrig skriva om gråtande odjur. Hon skulle aldrig ens komma i närheten av att börja begripa vad jag menar. Tänk vilken bliss! Och hela tiden skulle jag inte ens förstå att jag var dum, jag skulle tro att jag var knivskarp! AAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!

Eller inte.