2014-07-31


Här är några bilder från mitt sommarlov:

Me and my bejby


Jag håller i en bebbe. Ej min egen eller en random, det är min brorsdotter.


                                                     Bejbi å ja spelar minigolf.


Ett vackert träd.



Ett ogräs som bejbi prompt ville att jag skulle dokumentera med kameran.


                                                     En sur bejbi som ej vill leda sin cykel.



En skugga.


Två molnfingrar famlar efter solen.


                                                       
                                                          Ännu en skugga.



En hårdrocksfestival, ledtråd: na na na na, na na na na naaa, eh okej då, det är Europe på scen.

                                   
                                           Thor gör sig redo att slå omkring sig med sin hammare.