2013-07-26

Drömmar som strömmar genom en trött hjärnbark

Jag drömde att jag sprang omkring i ett höghus med ett viktigt dokument i 2 exemplar som skulle skrivas under av högste ekonomichefen och på vägen mötte jag min unga kollega från förr som var så där extraordinärt flickig och fnissig till sättet och hon slog följe med mig och vi mötte min förra chef men i drömmen var han min chef nu också och han pratade bara med henne och jag sa; "Vem pratar du med? Mig?" för hon jobbade inte där och han svarade "Jag pratar över huvudet på dig, som vanligt" och sedan sa han att jag skulle se mig om efter ett nytt jobb för jag var oduglig, slarvig, jag gjorde allting fel och var helt inkompetent och plötsligt var jag ensam och väntade utanför ekonomichefens rum på att han skulle skriva under och jag spillde kaffe över det viktiga dokumentet och fösökte torka bort det men det gick inte och jag fick inte se osäker ut och allting gick fel.

För övrigt brukar jag ofta drömma om att jag åker hiss men att hissen åker dit den vill i stället för till våningsplanet jag ska och den hänger på lösa kablar och stannar mellan våningar.

Vad ska det betyda?